دلیل بوجود اومدن این اخطار استفاده از نسخه های دمو و همچنین استفاده از نسخه های با لایسنس آموزش محصولات Autodesk میباشد.

نکته اینجاست تا زمانی که بخواهید نقشه رو چاپ کنید ترسیم هیچ فرقی با سایر ترسیمها نداره  و در هنگام پرینت  خواهید دید که در چهار گوشه کاغذ شما عبارتی با موضوع ( نقشه شما توسط نسخه آموزشی تهیه شده) چاپ میشود:

PRODUCED BY AN AUTODESK EDUCATIONAL PRODUCT

برای رفع این مشکل کافیست نقشه مربوطه را باز کرده،سپس از این فایل یک Save As گرفته و فایل را بصورت DXF ذخیره کنید.
مجدد فایل ذخیره شده (DXF) را باز و بصورت DWG ذخیره کنید.

هنگام Save با بالاترین ورژن DXF اتوکدتون این فایل رو ذخیره کنید (مثلا (AutoCAD 2009 DXF) تا چیزی از ترسیم شما کم نشود. مثلا اگر از هاشور های جدید اتوکد در ترسیم استفاده شده، به همان صورت اورجینال حفظ شود.

دیدن این مطالب رو به شما پیشنهاد میکنیم...

۲۷ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سلام
    من اینکار را کردم ولی مشکلم حل نشد فقط بصورت Drawing1 ذخیره میشه که هیچ نقشه ای هم توش نیست ممنون میشم مشکلم را حل کنید

    • سلام دوست عزیز.

      دلیل بوجود اومدن این اخطار استفاده از نسخه های دمو و همچنین استفاده از نسخه های با لایسنس آموزش محصولات Autodesk میباشد.
       
      موفق باشید.

    • سلام دوست عزیز.
      لطفا ایمیل بزنید تا بتونم بیشتر راهنماییتون بکنم یا فایل مورد نظرتون رو ایمیل فرمایید تا مشکل رو حل کنم.
      موفق باشید.

  2. سلام خسته نباشید من برای تمامی فایل هایکه این مشکل رو داشتم انجام میدادم و رفع میشد اما چند روزه یه فایل دارم که هرچقدر میخوام به دی ایک اف تبدیل کنم تبدیل میشه اما موقع باز شدن تا ۴۰درصد میره بعد میگه برای ادامه اینتر بزنید که اینتر میزنم بسته میشه لطفا راهنمایید کنید ممنون.

    • سلام دوست عزیز. مشکل از فایل اصلی هستش.قبل از اینکه به dxf تبدیل کنید از منوی File گزینه drawing recovery manager رو بزنید و سپس فایل اتوکد رو انتخاب کنید و بعد به dxf تبدیل کنید.

  3. دستت درد نکنه خیلی خوب بود
    عااااااااااالی بود . من خیلی وقته که دارم توی تنظیمات پرینت میگردم ولی چیزی پیدا نکردم که درست بشه .
    انشاالله همین جور که اطلاعات خودت رو در اختیار دیگران قرار میدی، اطلاعات بیشتری هم یاد بگیری .

    • سلام دوست عزیز. اگر تمام مراحل رو انجام دادید و مشکل برطرف نشده لطفا از منوی File گزینه recover رو انتخاب کنید سپس نقشه مورد نظر رو انتخاب و مجدد مراحل رو انجام بدید. موفق باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please type the characters of this captcha image in the input box

لطفا کاراکتر هایی که در این تصویر مشاهده می کنید در این قسمت بنویسید